loading...

سیاه یا سفید؛ مسلئه این است

اگر ادمین یک کانال تلگرامی تخصصی مانند فروش محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه هستید، ما به شما خرید ممبر اد اجباری را توصیه نمیکنیم چرا که به خاطر وجود ممبرهایی با ردههای سنی مختلف اعم از زن و مرد، پیر و جوان ریزش بالایی برای کانالهای تخصصی شما میتواند وجود داشته باشد. اگر مدیر یک کانال تلگرامی هستید، باید با انواع روشهای خرید ممبر آشنا باشید تا بتوانید به کسب و کار و فعالیتهایتان در پیامرسان تلگرام سروسامان دهید و پیشرفت کنید. شاید در ابتدا کسی فکر نمیکرد که تلگرام تا این حد بتواند کاربران را به درآمد برساند و موجب رشد و پیشرفت آنها شود، اما با استراتژیها و روشهایی که پیام رسان تلگرام به کار برد، کاربران را مجاب کرد تا به طور جدی در این فضا شروع به فعالیت کنند. به این نکته توجه داشته باشید که تنها پیامرسانهای غیررسمی از این روش پشتیبانی میکنند، آن هم به این دلیل که برنامه نویسان حرفهای میتوانند تغییرات لازم را ایجاد کنند و به عضوگیری برای کانال تلگرامی شما بپردازند.

معمولاً برای جذب 1000 ممبر اختیاری، لازم است دهها هزار نفر تبلیغ شما را ببینند. خرید ممبر اختیاری، بهترین روش برای افزایش ممبر است و به خصوص به کانال های تخصصی پیشنهاد میشود. معمولاً کانالهایی با موضوعات جذاب و عامه پسند، ریزش کمتری نسبت به کانال های تخصصی تر دارند. در این روش به خاطر اینکه نوتیفیکیشن برای ممبر خاموش است، ریزش ممبر بسیار کمتر از روش قبلی خواهد بود. در بسیاری از مواقع افراد پس از تاسیس یک کانال تلگرامی، برای جذب مخاطب نیاز به خرید ممبر فیک تلگرام buy fake telegram members پیدا میکنند. در این مواقع، راهی جز خرید ممبر تلگرام برای شما وجود ندارد. بهترين استراتژی که شما ميتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد ممبرهای زيادی را داشته باشيد خرید ممبر تلگرام است. قیمت افزایش ممبر در هر یک از 3 روش مطرح شده تفاوت دارد. در این روش با نمایش پیغامی برای کاربر، کاربر متوجه عضو شدن در کانال مورد نظر خواهد شد که پس از آن اگر کانال برای کاربر جذاب نباشد قطعا تصمیم به ترک کانال خواهد گرفت. ملاک های دیگری نیز وجود دارند، مانند ظاهر خوب کانال، که متشکل از تصاویر و ویدئوهای است که در آن قرار می دهید، پوسترهایی که طراحی می-کنید و حتی تصویر پروفایل کانال، همه ی این ها باید برای مخاطب جذاب باشند.

اما در این میان آنچه که توانست به کسب و کارها معنا و مفهوم ببخشد ممبرها بودند که در این فضا به خرید محصول، دریافت خدمات و حتی دنبال کردن مطالب و ویدئوهای جذاب و تاثیر گذار پرداختند. البته باید توجه داشت که همهی راههای کسب درآمد در تلگرام، فروش محصول نیست چرا که تعداد زیادی از کانالها فقط با ارائه مطالب جذاب تعداد ممبرهای خود را افزایش میدهند و بدون فروش محصول و ارائه خدمات فقط با گرفتن تبلیغات کسب در آمد میکنند. معمولاً شامل شبکه ای از برنامه های مشابه تلگرام در بازارهای برنامه با گزینه افزودن خودکار یا اشتراک خودکار است. هدف اصلی وی به اشتراک گذاردن قوی و برتر است. اما به طور کلی ریزش ممبرها در این شیوه به دلیل اختیاری بودن انتخاب، خیلی کمتر از راهکارهای دیگر است. از آنجایی که ممبرها کاملاً فیک هستند، پستهای شما هیچ بازدیدی نخواهند داشت. اما معمولاً کاربرهای اختیاری، فعالیت بیشتری نسبت به کاربران اجباری دارند و پستهای شما را بیشتر مشاهده میکنند. مساله دیگر که باید به آن توجه داشته باشید این است که ممبرهای فیک هیچوقت باعث افزایش بازدید پستهای شما نمیشوند و این شاید باعث لو رفتن غیر واقعی بودن آنها شود.

همچنین دقت داشته باشید که با افزایش تعداد اعضای درخواستی برای کانال تلگرام، قیمت افزایش ممبر ارزان تر خواهد شد. پس از اینکه به تعداد سفارش شده، ممبرها اضافه شدند ادمین از گروه شما خارج خواهد شد. با پا به عرصه گذاشتن تلگرام در ایجاد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، متدها و روشهایی برای جذب کاربران ارائه داده شد که از سمت ادمینهای کانالهای تلگرامی مورد استقبال قرار گرفتند. بعد از خرید ممبر اختیاری، این اپها درخواستی بر روی گوشی کاربران خود میفرستند و ضمن معرفی کانال شما، از آنها درخواست عضویت میکنند. در هر دو روش که برای افزایش ممبرهای واقعی کانال معرفی شدند (یعنی ممبر اختیاری و اجباری)، کاربران اضافه شده به کانال شما ایرانی هستند. آیا اعضای اضافه شده به کانال من ایرانی هستند؟ آیا قصد دارید کانالی با ممبرهای زیاد داشته باشید بدون هزینه ؟ بدین ترتیب می توانید نسبت به عملکرد خود بازبینی داشته باشید. از طریق فرم زیر می توانید ممبر فیک گروه تلگرام را مشاده کنید و بر اساس نیاز خود به این نوع ممبر که کاملا فیک و بدون فعالیت هستند آنها را تهیه کنید. تلگرام هر به روز رسانی و در هر نسخه های جدید یکه در دسترس کاربران خود قرار می داد قابلینت ها و امکانات بیش تری را ارائه می داد تا کاربران با استفاده از آن ها راحت تر به ارتباط با یکدیگر بپردازند.در کانال ها امکان گفت و گوی کاربران با یکدیگر وجود ندارد و آن ها بیشتر مطالب آپلود شده را مشاهده می کنند.کسانی که دارای کسب و کار و و فروش محصولی در تلگرام می باشند به ساخت و راه اندازی کانالی در تلگرام می پردازند از طریق قابلیت هایی که این کانال ها در اختیار ادمین و مدیر کانال قرار می دهند به ارتباط با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید:

اهمیت سئو و کاربرد آن

خرید ممبر فیک گروه تلگرام ارزان بدون ریزش🚀 |مای ممبر

خوب نکته کار اینجا است که این تلگرام ها ده هزار بار در کاقه بازار دانلود و بروی گوشی مردم نصب و مردم با آن به تلگرام لاگین شده اند نکته اینجا است این شرکت ها وقتی مردم با ان نرم افزار ها لاگین میکندد اطلاعات دسترسی به آن اکانت رو ذخیره میکنددو پشت پره با ان اکانت ها افزایش ممبر کانال تلگرام انجام میدهند اینجا است که ممکن است دوستان شما بعضی وقت ها شاکی میشن و میگویند من ناخواگاه جوین بعضی کانال های میشم که خودم اصلا جوین نمیشم . با سایت خرید ممبر تلگرام همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات کاملی را در اختیار شما بگذاریم. در این مقاله قصد داریم به روش های تضمینی به منظور افزایش ممبر تلگرام اشاره کنیم. بنابراین در این مقاله از خرید ممبر تلگرام قصد داریم شما را با روش خرید ممبر واقعی ارزان آشنا کنیم که بتوانید با پرداخت هزینه ای معقول، تعداد ممبر های کانال خود را به سرعت بالا ببرید. برای اسودگی خاطر شما کاربران گرامی امکان دریافت تمامی اعلانات در ربات خرید شماره مجازی تلگرام فراهم شده است . به هر کاربری که در تلگرام دارای اکانت شخصی است، ممبر تلگرام گفته می شود.

این امکان برای شما کاربران گرامی فراهم شده است که از طریق ربات تلگرام نیز سفارش خود را ثبت کنید، سایت این مجموعه با ربات تلگرام همگام سازی شده و تفاوتی در سرویس ها و هزینه ها نمی باشد. قبل از این که در خصوص ارزشمندی ممبر واقعی برای شما توضیح دهیم باید این نکته را بدانید که عاملی که وجود ممبر فیک را زیر سؤال میبرد این است که اگر کانال شما بهعنوان مثال دارای ۴۰ هزار عضو است زمانی که یک فرد تازه وارد عضو کانال شما میشود و میبیند که میزان مشاهده پستها کمتر از تعداد افراد عضو است در نتیجه اعتماد خود را نسبت به کانال شما از دست میدهد. یکی از بهترین روش های افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام می باشد. بعد از این که تلگرام در ایران فیلتر شد کاربران از راههای مختلفی استفاده میکردند تا تلگرام خود را از حالت فیلتر خارج کنند. دریافت شماره مجازی و خرید شماره مجازی از نامبر باران بسیار سریع و آسان شده ، در اینجا تمام فرایند های اتوماتیک انجام می شوند و شما در هر ساعتی که سفارش خود را ثبت کنید می توانید پیامک فعال سازی برای برنامه مورد نظرتان دریافت کنید. ممبر های واقعی تلگرام نیز به روش اد اجباری افزایش داده می شوند.

تجربه نشان داده است بیشتر کسب و کارها به دنبال راهی هستند که برای خرید ممبر تلگرام ارزان و با کیفیت باهزینه کنند. امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و تأثیر پر رنگی که در زندگی افراد دارد؛ کسب و کارها به دنبال راههایی هستند که بتوانند تعداد افراد عضو کانال خود را بیشتر کنند. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم با پرداخت هزینهای کم یا استفاده از برخی اپلیکیشنها میتوان ممبر فیک داشت؛ اما با توجه به هوشمندی کاربران این روش طرفداران چندانی ندارد. یک روش تبلیغاتی که شاید هزینه آن بیشتر از تبلیغات معمولی باشد، اما برای برندینگ معجزه میکند. ممبرهای هیدن کاربرانی هستند که در یک بازه زمانی متوجه عضویت در یک کانال نمیشوند و به محض مطلع شدن از این عضویت امکان خروج آنها از کانال وجود دارد. اگر می خواهید اعضای Telegram را به صورت رایگان دریافت کنید ، پس از آن یک تبلیغ تصویر جذاب برای نوار کناری یا هدر ایجاد کنید و لینک کانال خود را در آنجا قرار دهید. بعضی از کاربران با استفاده از نرم افزارهای فیلترشکن فیلتر تلگرام را دور میزدند؛ که با توجه به امنیت پایین این نرم افزارها بهتدریج از طرفداران آن کم شد.

مواردی که دانستن آن تاثیر زیادی هم در خرید ممبر تلگرام و همچنین نحوه ی افزایش اعضای کانال و گروه تلگرامی تان خواهد داشت. یکی از راههایی که کمک میکند به شما تا تعداد افراد کانال خود را افزایش دهید خرید ممبر واقعی ارزان است. در کانالهایی که اعضایشان فیک هستند، هیچ تناسبی بین تعداد بازدید پستها و تعداد اعضای کانال وجود ندارد؛ برای مثال ممکن است کانالی 5000 عضو داشته باشد اما تعداد بازدید پستهای آن کمتر از 1000 باشد. پس خرید ممبر فیک کانال تلگرام، برای کانال شما منتج به بازدید بیشتر نمیشود. اگر می خواهید با شیوه های دیگر افزایش ممبر آشنا شوید، به شما دیدن ویدئو نماشا مای ممبر را پیشنهاد می کنیم. به زبان دیگر کاربرانی که تلگرام های غیرع رسمی را نصب کرده اند شکار شده اند و از ان ها برای افزایش ممبر استفاده میشود. شما همچنین میتوانید از خرید ویو تلگرام استفاده کنید. با توجه به این که افراد به خواست خود عضو این گروهها نشدهاند بهراحتی از این کانالها خارج میشوند. از این روی پنل داران معروف و بزرگ به سمت استفاده از پنل ما روی آوردن . گاها هنگام استفاده از نرم افزارهای جایگزین تلگرام مانند موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و شایلی گرام افراد در لیست کانالهای خود کانالهایی را مشاهده میکنند که هیچگاه در آنها عضو نشدهاند.

اگر ادمین یک کانال تلگرامی تخصصی مانند فروش محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه هستید، ما به شما خرید ممبر اد اجباری را توصیه نمیکنیم چرا که به خاطر وجود ممبرهایی با ردههای سنی مختلف اعم از زن و مرد، پیر و جوان ریزش بالایی برای کانالهای تخصصی شما میتواند وجود داشته باشد. اگر مدیر یک کانال تلگرامی هستید، باید با انواع روشهای خرید ممبر آشنا باشید تا بتوانید به کسب و کار و فعالیتهایتان در پیامرسان تلگرام سروسامان دهید و پیشرفت کنید. شاید در ابتدا کسی فکر نمیکرد که تلگرام تا این حد بتواند کاربران را به درآمد برساند و موجب رشد و پیشرفت آنها شود، اما با استراتژیها و روشهایی که پیام رسان تلگرام به کار برد، کاربران را مجاب کرد تا به طور جدی در این فضا شروع به فعالیت کنند. به این نکته توجه داشته باشید که تنها پیامرسانهای غیررسمی از این روش پشتیبانی میکنند، آن هم به این دلیل که برنامه نویسان حرفهای میتوانند تغییرات لازم را ایجاد کنند و به عضوگیری برای کانال تلگرامی شما بپردازند.

معمولاً برای جذب 1000 ممبر اختیاری، لازم است دهها هزار نفر تبلیغ شما را ببینند. خرید ممبر اختیاری، بهترین روش برای افزایش ممبر است و به خصوص به کانال های تخصصی پیشنهاد میشود. معمولاً کانالهایی با موضوعات جذاب و عامه پسند، ریزش کمتری نسبت به کانال های تخصصی تر دارند. در این روش به خاطر اینکه نوتیفیکیشن برای ممبر خاموش است، ریزش ممبر بسیار کمتر از روش قبلی خواهد بود. در بسیاری از مواقع افراد پس از تاسیس یک کانال تلگرامی، برای جذب مخاطب نیاز به خرید ممبر فیک تلگرام buy fake telegram members پیدا میکنند. در این مواقع، راهی جز خرید ممبر تلگرام برای شما وجود ندارد. بهترين استراتژی که شما ميتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد ممبرهای زيادی را داشته باشيد خرید ممبر تلگرام است. قیمت افزایش ممبر در هر یک از 3 روش مطرح شده تفاوت دارد. در این روش با نمایش پیغامی برای کاربر، کاربر متوجه عضو شدن در کانال مورد نظر خواهد شد که پس از آن اگر کانال برای کاربر جذاب نباشد قطعا تصمیم به ترک کانال خواهد گرفت. ملاک های دیگری نیز وجود دارند، مانند ظاهر خوب کانال، که متشکل از تصاویر و ویدئوهای است که در آن قرار می دهید، پوسترهایی که طراحی می-کنید و حتی تصویر پروفایل کانال، همه ی این ها باید برای مخاطب جذاب باشند.

اما در این میان آنچه که توانست به کسب و کارها معنا و مفهوم ببخشد ممبرها بودند که در این فضا به خرید محصول، دریافت خدمات و حتی دنبال کردن مطالب و ویدئوهای جذاب و تاثیر گذار پرداختند. البته باید توجه داشت که همهی راههای کسب درآمد در تلگرام، فروش محصول نیست چرا که تعداد زیادی از کانالها فقط با ارائه مطالب جذاب تعداد ممبرهای خود را افزایش میدهند و بدون فروش محصول و ارائه خدمات فقط با گرفتن تبلیغات کسب در آمد میکنند. معمولاً شامل شبکه ای از برنامه های مشابه تلگرام در بازارهای برنامه با گزینه افزودن خودکار یا اشتراک خودکار است. هدف اصلی وی به اشتراک گذاردن قوی و برتر است. اما به طور کلی ریزش ممبرها در این شیوه به دلیل اختیاری بودن انتخاب، خیلی کمتر از راهکارهای دیگر است. از آنجایی که ممبرها کاملاً فیک هستند، پستهای شما هیچ بازدیدی نخواهند داشت. اما معمولاً کاربرهای اختیاری، فعالیت بیشتری نسبت به کاربران اجباری دارند و پستهای شما را بیشتر مشاهده میکنند. مساله دیگر که باید به آن توجه داشته باشید این است که ممبرهای فیک هیچوقت باعث افزایش بازدید پستهای شما نمیشوند و این شاید باعث لو رفتن غیر واقعی بودن آنها شود.

همچنین دقت داشته باشید که با افزایش تعداد اعضای درخواستی برای کانال تلگرام، قیمت افزایش ممبر ارزان تر خواهد شد. پس از اینکه به تعداد سفارش شده، ممبرها اضافه شدند ادمین از گروه شما خارج خواهد شد. با پا به عرصه گذاشتن تلگرام در ایجاد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، متدها و روشهایی برای جذب کاربران ارائه داده شد که از سمت ادمینهای کانالهای تلگرامی مورد استقبال قرار گرفتند. بعد از خرید ممبر اختیاری، این اپها درخواستی بر روی گوشی کاربران خود میفرستند و ضمن معرفی کانال شما، از آنها درخواست عضویت میکنند. در هر دو روش که برای افزایش ممبرهای واقعی کانال معرفی شدند (یعنی ممبر اختیاری و اجباری)، کاربران اضافه شده به کانال شما ایرانی هستند. آیا اعضای اضافه شده به کانال من ایرانی هستند؟ آیا قصد دارید کانالی با ممبرهای زیاد داشته باشید بدون هزینه ؟ بدین ترتیب می توانید نسبت به عملکرد خود بازبینی داشته باشید. از طریق فرم زیر می توانید ممبر فیک گروه تلگرام را مشاده کنید و بر اساس نیاز خود به این نوع ممبر که کاملا فیک و بدون فعالیت هستند آنها را تهیه کنید. تلگرام هر به روز رسانی و در هر نسخه های جدید یکه در دسترس کاربران خود قرار می داد قابلینت ها و امکانات بیش تری را ارائه می داد تا کاربران با استفاده از آن ها راحت تر به ارتباط با یکدیگر بپردازند.در کانال ها امکان گفت و گوی کاربران با یکدیگر وجود ندارد و آن ها بیشتر مطالب آپلود شده را مشاهده می کنند.کسانی که دارای کسب و کار و و فروش محصولی در تلگرام می باشند به ساخت و راه اندازی کانالی در تلگرام می پردازند از طریق قابلیت هایی که این کانال ها در اختیار ادمین و مدیر کانال قرار می دهند به ارتباط با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید:

اهمیت سئو و کاربرد آن

خرید ممبر فیک گروه تلگرام ارزان بدون ریزش🚀 |مای ممبر

خوب نکته کار اینجا است که این تلگرام ها ده هزار بار در کاقه بازار دانلود و بروی گوشی مردم نصب و مردم با آن به تلگرام لاگین شده اند نکته اینجا است این شرکت ها وقتی مردم با ان نرم افزار ها لاگین میکندد اطلاعات دسترسی به آن اکانت رو ذخیره میکنددو پشت پره با ان اکانت ها افزایش ممبر کانال تلگرام انجام میدهند اینجا است که ممکن است دوستان شما بعضی وقت ها شاکی میشن و میگویند من ناخواگاه جوین بعضی کانال های میشم که خودم اصلا جوین نمیشم . با سایت خرید ممبر تلگرام همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات کاملی را در اختیار شما بگذاریم. در این مقاله قصد داریم به روش های تضمینی به منظور افزایش ممبر تلگرام اشاره کنیم. بنابراین در این مقاله از خرید ممبر تلگرام قصد داریم شما را با روش خرید ممبر واقعی ارزان آشنا کنیم که بتوانید با پرداخت هزینه ای معقول، تعداد ممبر های کانال خود را به سرعت بالا ببرید. برای اسودگی خاطر شما کاربران گرامی امکان دریافت تمامی اعلانات در ربات خرید شماره مجازی تلگرام فراهم شده است . به هر کاربری که در تلگرام دارای اکانت شخصی است، ممبر تلگرام گفته می شود.

این امکان برای شما کاربران گرامی فراهم شده است که از طریق ربات تلگرام نیز سفارش خود را ثبت کنید، سایت این مجموعه با ربات تلگرام همگام سازی شده و تفاوتی در سرویس ها و هزینه ها نمی باشد. قبل از این که در خصوص ارزشمندی ممبر واقعی برای شما توضیح دهیم باید این نکته را بدانید که عاملی که وجود ممبر فیک را زیر سؤال میبرد این است که اگر کانال شما بهعنوان مثال دارای ۴۰ هزار عضو است زمانی که یک فرد تازه وارد عضو کانال شما میشود و میبیند که میزان مشاهده پستها کمتر از تعداد افراد عضو است در نتیجه اعتماد خود را نسبت به کانال شما از دست میدهد. یکی از بهترین روش های افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام می باشد. بعد از این که تلگرام در ایران فیلتر شد کاربران از راههای مختلفی استفاده میکردند تا تلگرام خود را از حالت فیلتر خارج کنند. دریافت شماره مجازی و خرید شماره مجازی از نامبر باران بسیار سریع و آسان شده ، در اینجا تمام فرایند های اتوماتیک انجام می شوند و شما در هر ساعتی که سفارش خود را ثبت کنید می توانید پیامک فعال سازی برای برنامه مورد نظرتان دریافت کنید. ممبر های واقعی تلگرام نیز به روش اد اجباری افزایش داده می شوند.

تجربه نشان داده است بیشتر کسب و کارها به دنبال راهی هستند که برای خرید ممبر تلگرام ارزان و با کیفیت باهزینه کنند. امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و تأثیر پر رنگی که در زندگی افراد دارد؛ کسب و کارها به دنبال راههایی هستند که بتوانند تعداد افراد عضو کانال خود را بیشتر کنند. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم با پرداخت هزینهای کم یا استفاده از برخی اپلیکیشنها میتوان ممبر فیک داشت؛ اما با توجه به هوشمندی کاربران این روش طرفداران چندانی ندارد. یک روش تبلیغاتی که شاید هزینه آن بیشتر از تبلیغات معمولی باشد، اما برای برندینگ معجزه میکند. ممبرهای هیدن کاربرانی هستند که در یک بازه زمانی متوجه عضویت در یک کانال نمیشوند و به محض مطلع شدن از این عضویت امکان خروج آنها از کانال وجود دارد. اگر می خواهید اعضای Telegram را به صورت رایگان دریافت کنید ، پس از آن یک تبلیغ تصویر جذاب برای نوار کناری یا هدر ایجاد کنید و لینک کانال خود را در آنجا قرار دهید. بعضی از کاربران با استفاده از نرم افزارهای فیلترشکن فیلتر تلگرام را دور میزدند؛ که با توجه به امنیت پایین این نرم افزارها بهتدریج از طرفداران آن کم شد.

مواردی که دانستن آن تاثیر زیادی هم در خرید ممبر تلگرام و همچنین نحوه ی افزایش اعضای کانال و گروه تلگرامی تان خواهد داشت. یکی از راههایی که کمک میکند به شما تا تعداد افراد کانال خود را افزایش دهید خرید ممبر واقعی ارزان است. در کانالهایی که اعضایشان فیک هستند، هیچ تناسبی بین تعداد بازدید پستها و تعداد اعضای کانال وجود ندارد؛ برای مثال ممکن است کانالی 5000 عضو داشته باشد اما تعداد بازدید پستهای آن کمتر از 1000 باشد. پس خرید ممبر فیک کانال تلگرام، برای کانال شما منتج به بازدید بیشتر نمیشود. اگر می خواهید با شیوه های دیگر افزایش ممبر آشنا شوید، به شما دیدن ویدئو نماشا مای ممبر را پیشنهاد می کنیم. به زبان دیگر کاربرانی که تلگرام های غیرع رسمی را نصب کرده اند شکار شده اند و از ان ها برای افزایش ممبر استفاده میشود. شما همچنین میتوانید از خرید ویو تلگرام استفاده کنید. با توجه به این که افراد به خواست خود عضو این گروهها نشدهاند بهراحتی از این کانالها خارج میشوند. از این روی پنل داران معروف و بزرگ به سمت استفاده از پنل ما روی آوردن . گاها هنگام استفاده از نرم افزارهای جایگزین تلگرام مانند موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و شایلی گرام افراد در لیست کانالهای خود کانالهایی را مشاهده میکنند که هیچگاه در آنها عضو نشدهاند.

چرایی جهان امروز بازدید : 62 شنبه 10 ارديبهشت 1401 زمان : 10:56
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 6001
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی