loading...

سیاه یا سفید؛ مسلئه این است

خاطرات نمایش مشخصات عمومی ارائه راه موثر که مجموعه ای خواهد شد تا یک مرجع غیر عمومی به طرفداران نمایش مشخصات عمومی خود را. با خرید ویو استوری اینستاگرام سلام ادز افرادی که شهادت مشاغل را مشاهده می کنند ، به ویژه به طور عمده بر اساس شهادت در نظر گرفته شده به آنها پیام مستقیم می فرستند. با توجه به اینکه اینستاگرام یک پلتفرم عظیم است که به طور مداوم در حال پیشرفت است ، لازم است یک روش خوب برای برانگیختن احساسی بازار هدف خود در صورت نیاز به ایجاد تأثیر طولانی مدت و افزایش رشد شرکت تجاری.

اضافه شدن ویژگی گیف به داستان های اینستاگرام در ژانویه 2018 این امکان را برای مارک ها فراهم کرد که بتوانند طیف فالوور واقعی اینستاگرام خود را با کمک به انسان ها برای تنظیم مرجع شخصی به آرم افزایش دهند. امروزه مشتریان به دنبال کالاهایی غیر از کالایی یا خدماتی برای خرید هستند. آنها می خواهند برای اتصال به آرم که به آنها صحبت می کند. آنها فقط به یک پیام فروش برای فروش محصول یا خدمات نیاز دارند. آنها به تولیدکنندگان نیاز دارند تا شخصیت خود را به گونه ای به نمایش بگذارند که باعث تحریک آنها شود.

خرید ویو استوری اینستاگرام فوری سلام ادز

گیف یکی از قابلیت های بسیاری در اینستاگرام است که می تواند به شما در اتصال به بازار هدف مناسب و ایجاد پایگاه وفادار فالوور اینستاگرام کمک کند. تعداد بیشتری از طرفداران اینستاگرام سرانجام به اظهارات بیشتر ، پسندیدن های اینستاگرام و معیارهای مختلف تعامل تبدیل می شوند که می تواند افزایش شرکت شما را افزایش دهد.

گیف چیست؟

یک گیف و یا تصاویر تبادل به نخست در سال 1987 با کمک استیو Wilhite آورده، با وجود این واقعیت است که رونق آن در محبوبیت این روزها را می سازد مانند به نظر می رسد تبدیل طرح برخی از چیزی است که یک راه طولانی اضافی پیشرفت های اخیر. گیف عکسهای متحرک مختصری است که در وسایل و رسانه ها استفاده می شود. آنها ، دوباره به طور معمول برای نمایش یک کشور خاص بودن و پر از طنز .

نمایش مشخصات عمومی ، قابلیت گیف در شهادت است امکان پذیر طریق همکاری با GIPHY ساخته شده است به طوری که وجود دارد ، کتابخانه SA از برچسب متحرک و در حال حرکت عکس ها که شما باید انتخاب از انتخاب از.

چگونه می توان گیف را به خاطرات اینستاگرام اضافه کرد؟

ارسال گیف به خاطرات اینستاگرام بسیار تمیز است.

ابتدا تصویر یا ویدیویی را که می خواهید به شهادت های اینستاگرام خود اضافه کنید ، بگیرید و در حالی که بخش خاطرات را باز می کنید ، بر روی نماد عکس برگردان که در گوشه سمت راست اوج قرار دارید کلیک کنید. با کلیک در آیکون عکس برگردان باز خواهد شد تا منوی آن شما ، قادر خواهید بود به دیدن برچسب، نظرسنجی، پرس و جو، مجاورت، علاوه بر ویژگی گیف است.

با کلیک بر روی ویژگی گیف ، دسترسی به کتابخانه ای پر از گیف ایجاد می شود که باید از طریق GIPHY انجام شود. نوار جستجو خواهد شد تا پاپ که در آن شما ، خواهید بود قادر به دیدن همه از گیف روند و نوع در یک گیف خاص بیشتر به شما ، دوباره جستجو به نسبت با فالوور اینستاگرم خود را.

شما میتوانید با خرید کامنت اینستاگرام سلام ادز برای پیج کاری خود روی مخاطبانتان تاثیر بسزایی داشته باشید و فروش خود را بالا ببرید.

گیف مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس آن را مطابق با نیاز خود بکشید و تغییر مکان دهید. شما حتی می توانید گیف خود را تغییر اندازه و یا پین آن را به یک نقش با استفاده از ضربه زدن و نگه آن اگر آن را ، بازدید کنندگان در ویدیو استفاده شده است.

که ، آن ها - آن را در واقعیت که ساده است!

چرا باید از آیفون برای آرم خود استفاده کنید

در کنار مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنید

تصاویر گیف با چندین تماس خصوصی و ارتباط عاطفی مورد نظر ارائه می شود که طرفداران اینستاگرام امروزه به دنبال آن هستند. از طریق گیف ، شما می توانید شخصیت آرم خود را صحبت کنید. این به شما کمک می کند چشم بازار هدف خود را فریب دهید و یک پایگاه بزرگتر از طرفداران واقعی اینستاگرام ایجاد کنید که می توانند در پسندیدن های اینستاگرام و سایر معیارهای تعامل بیشتر کمک کنند.

از نظر دیجیتالی قابل استفاده باشید

گیف ها به عنوان ویژگی مدرن و پرطرفدار برای استفاده در چندین رسانه افزایش یافته اند. استفاده از گیف به شما کمک می کند تا در بین المللی مجازی که همیشه در حال تغییر است ، قابل اجرا باشید و به بازار هدف خود نشان می دهید که تقریباً با پیشرفت های تبدیل شده مراقبت می کنید. آنها ، علاوه بر این به شما کمک نشان کمی از سرگرم کننده و طرفداران مشخصات عمومی خود را در عشق با نام تجاری خود را می گیرند. در پایان ، این به شما کمک می کند تا درآمد و رشد مشترک شرکت تجاری را افزایش دهید.

رشد نامزدی را مشاهده کنید

در حالی که فالوور اینستاگرم خود را حس می کند بیشتر مربوط به شما، آنها ، دوباره احتمالا به تعامل با نام تجاری خود را در نمایش مشخصات عمومی و خارج از آن. در پلت فرم، این را به اظهارات بیشتر ترجمه، نمایش مشخصات عمومی دوست و معیارهای دیگر با قصد موثر ترین توسط نمایش مشخصات عمومی تفسیر ، مجموعه S از قوانین بدون شک. چنین تعاملی احتمالاً برای رشد قابلیت کشف شما در سیستم عامل است.

طرفداران اینستاگرام خود را حفظ کنید

در حالی که شما خلاقانه درگیر طرفداران مشخصات عمومی خود را با استفاده از فایل های گیف، شما می ، خواهید بود قادر به حفظ آنها در پایان. متن مطالب سنگین چندان ، تی فهم خوبی با کمک انسان است. این ، نیز اضافی به راحتی فراموش شده است. گیف برای ترسیم و حفظ بازار هدف خود از عکسهای فوری متحرک استفاده می کند. شما از این طریق می توانید تأثیر بیشتری برای طرفداران واقعی اینستاگرام خود داشته باشید.

وقت و تلاش خود را صرف ساخت عکسهای ضربه محکم و ناگهانی کنید

با نمایش مشخصات عمومی ، گیف های بازدید کنندگان، شما از ورود به به انبوه فایل های گیف آماده ساخته شده است که شما می توانید به طور معنی داری به منظور افزایش رشد کسب و کار بدون نیاز به صرف مقدار زیادی از عامل زمان بر روی تصاویر خلاقانه استفاده کنید. ممکن است تلاش خود را برای عناصر مختلف روش تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام ذخیره کنید.

روز خوب می تواند به سیستم روایت داستان اضافه شود

خرید کامنت اینستاگرام فوری سلام ادز

فالوورهای اینستاگرام خود را با مطالبی که در این پلتفرم منتشر می کنید به یک ماجراجویی برسانید و با افزودن گیف های مناسب آن را مرحله به مرحله کنید. اعلان اینکه این یک گیف است که یک جشن را نشان می دهد ، یک پادشاهی احساسی است یا یک گیف پاسخی است ، از جمله آن در داستان های شما می تواند یک تغییر دهنده ورزش در آرم شما باشد.

چگونه می توانید از گیف برای تقویت رشد استفاده کنید

محصولات یا فعالیت ها را با خلاقیت تبلیغ کنید

استفاده از فایل های گیف همراه با داستان های خود را به شما اجازه گلم تا نام تجاری خود را ، از خدمات و محصولات. آنها ، دوباره جذاب بیشتر و احتمال به تصرف خود در چشم فالوور اینستاگرم خود را، بنابراین شما می توانید نشان دادن ماهیت خدمات و یا محصولات خود هستند.

چندین نتیجه ایجاد کنید

در صورتی که شما ، دوباره از استفاده از اثرات پرنعمت یکسان موجود در پلت فرم خستگی، شما ممکن است استفاده از فایل های گیف در داستان نمایش مشخصات عمومی خود را و کشف چند اثر. شما ، قادر خواهید بود برای تغییر اندازه انتخاب گیف و حتی برعکس آن را به آن تنظیم به داستان شما ، ارسال مجدد. این که آیا آن ، بازدید کنندگان اثر بارش برف سردی یا باران، شما می توانید انتخاب کنید که چه می خواهید و آپلود آن را در داستان خود را.

چشم مخاطبان خود را به سمت CTA ها معطوف کنید

بسیاری از انسان ها بدون توجه به محتوای آنها ، به سادگی در اینستاگرام استوری می کشند. شما نمی ، T می خواهید که به نظر می رسد برای لوگوی خود را. CTAs در هر پیام تبلیغاتی بسیار مهم است، اما آنها می توانند ساده درو نتایج مطلوب خود را هنگامی که مخاطبان هدف خود را ، با توجه به بازدید کنندگان است به فرهنگ و هنر است. گیف به شما کمک می کند تا با CTA چشم به بازار هدف خود هدایت کنید . آنها از آرامش داستان شما برجسته هستند و ممکن است با موفقیت چشم طرفداران اینستاگرام شما را بگیرند.

محتوای متنی را زنده کنید

اگر شما ، دوباره برنامه ریزی برای ارسال یک داستان است که : بازدید کنندگان سنگین متن، شما ، نیاز LL به ویژگی های یک گیف به آن به رونق تعامل آن است. افزودن سوسو زدن های کوچک ، ستاره ها یا مواد مختلف محتوای روشن برای متن شما می تواند به برجسته بودن آن کمک کرده و اطمینان حاصل کند که توجه طرفداران اینستاگرام خود را جلب می کنید. آنها ، خواهید بود به احتمال زیاد به مطالعه آنچه را که دارید به ذکر است این روش و ممکن است کاملا آن را به یاد داشته باشید در اولویت را به پیام خود را به سادگی گرفتن در یک استخر از محتوای متنی نابجا.

مخاطبان خود را نگران کنید

شما حتی ممکن است از گیف استخدام به بازار هدف خود را نگران و دریافت به حق ورود به مصرف کننده ایجاد مواد محتوا. ارسال روند گیف است که ، در همراهی با موضوع آرم یا تبلیغات پیام خود را شما نیاز به آوردن و طرفداران نمایش مشخصات عمومی خود را بپرسید به ثبت نام برای مد.

با گیف عکس العمل نشان دهید

از تصاویر گیف موجود در شهادت ها همچنین می توان برای انتشار واکنش های آرم استفاده کرد. چیزی و خوی شما ، در، شما می توانید فالوور اینستاگرم خود را بخشی از سفر خود را از طریق ارسال واکنش در کنار خاطرات خود را دوباره. این می تواند یک رقص، یک حزب و یا یک احساس، چیزی است که شما ، دوباره به دنبال، شما ممکن است اطمینان حاصل شود که GIPHY می توانید آن را دارند.

گیف ها را به داستان ها پین کنید

در صورتی که شما ، دوباره برنامه ریزی برای ارائه فیلم برای داستان های خود، شما می توانید یک شگفتی برای فالوور اینستاگرم خود را با کمک سنجاق کردن گیف بر روی ویدئو های خود را نگه دارید به طوری که آن را تنها در این دوره از بخشی از این ویدئو که شما به نظر می رسد ، ام تصمیم گرفت برای انجام این کار ، گیف را شیر آب و نگهداری کنید و آن را در بخشی از ویدیو که می خواهید سنجاق کنید. حتی می توانید اندازه آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

عکسهای ضربه محکم و ناگهانی خود را به یک درجه ببرید

حتی می توانید از گیف برای سلفی گرفتن و پیکسل های مختلف جذابیت بیشتری برای داستان های خود استفاده کنید. در حالی که این نباید ، تی شود استفاده می شود، آن را به شیوه ای بزرگ را به نمایش مشخصات عمومی طرفداران پشت صحنه و صفحه نمایش خود را خاموش جنبه دمدمی است. فالوور اینستاگرام شما اتصال غیر عمومی نمایش داده شده از طریق چنین محتوایی را تشخیص می دهند و احتمالاً در طولانی مدت با شما ارتباط برقرار می کنند.

نتیجه

گیف به شما امکان می دهد بازی را به استوری های اینستاگرام خود تغییر دهید. شما با خرید لایک خارجی اینستاگرام سلام ادز میتوانید از ریچ و ایمپرشن جهانی بهره مند شوید. آنها ، خواهید بود قادر به گرفتن چشم خود را نمایش مشخصات عمومی فالوور بارهای سریعتر و به کمک آنها به قلاب تا با آرم خود را در سرگرم کننده، شیوه ای طنز آمیز. با قرار دادن ایده آل تصاویر گیف در خاطرات تصویری یا ویدئویی که ارسال می کنید ، می توانید احساسی عالی ، ملت فکر را بیان کنید ، یا شاید به سادگی یک مخاطب طنز را برای داستان های خود بارگذاری کنید. عملکرد گیف را در شهادتهای اینستاگرام خود امتحان کنید و تفاوتی را که در تبلیغات و بازاریابی در این سیستم عامل ایجاد می کند ، مشاهده کنید.

خاطرات نمایش مشخصات عمومی ارائه راه موثر که مجموعه ای خواهد شد تا یک مرجع غیر عمومی به طرفداران نمایش مشخصات عمومی خود را. با خرید ویو استوری اینستاگرام سلام ادز افرادی که شهادت مشاغل را مشاهده می کنند ، به ویژه به طور عمده بر اساس شهادت در نظر گرفته شده به آنها پیام مستقیم می فرستند. با توجه به اینکه اینستاگرام یک پلتفرم عظیم است که به طور مداوم در حال پیشرفت است ، لازم است یک روش خوب برای برانگیختن احساسی بازار هدف خود در صورت نیاز به ایجاد تأثیر طولانی مدت و افزایش رشد شرکت تجاری.

اضافه شدن ویژگی گیف به داستان های اینستاگرام در ژانویه 2018 این امکان را برای مارک ها فراهم کرد که بتوانند طیف فالوور واقعی اینستاگرام خود را با کمک به انسان ها برای تنظیم مرجع شخصی به آرم افزایش دهند. امروزه مشتریان به دنبال کالاهایی غیر از کالایی یا خدماتی برای خرید هستند. آنها می خواهند برای اتصال به آرم که به آنها صحبت می کند. آنها فقط به یک پیام فروش برای فروش محصول یا خدمات نیاز دارند. آنها به تولیدکنندگان نیاز دارند تا شخصیت خود را به گونه ای به نمایش بگذارند که باعث تحریک آنها شود.

خرید ویو استوری اینستاگرام فوری سلام ادز

گیف یکی از قابلیت های بسیاری در اینستاگرام است که می تواند به شما در اتصال به بازار هدف مناسب و ایجاد پایگاه وفادار فالوور اینستاگرام کمک کند. تعداد بیشتری از طرفداران اینستاگرام سرانجام به اظهارات بیشتر ، پسندیدن های اینستاگرام و معیارهای مختلف تعامل تبدیل می شوند که می تواند افزایش شرکت شما را افزایش دهد.

گیف چیست؟

یک گیف و یا تصاویر تبادل به نخست در سال 1987 با کمک استیو Wilhite آورده، با وجود این واقعیت است که رونق آن در محبوبیت این روزها را می سازد مانند به نظر می رسد تبدیل طرح برخی از چیزی است که یک راه طولانی اضافی پیشرفت های اخیر. گیف عکسهای متحرک مختصری است که در وسایل و رسانه ها استفاده می شود. آنها ، دوباره به طور معمول برای نمایش یک کشور خاص بودن و پر از طنز .

نمایش مشخصات عمومی ، قابلیت گیف در شهادت است امکان پذیر طریق همکاری با GIPHY ساخته شده است به طوری که وجود دارد ، کتابخانه SA از برچسب متحرک و در حال حرکت عکس ها که شما باید انتخاب از انتخاب از.

چگونه می توان گیف را به خاطرات اینستاگرام اضافه کرد؟

ارسال گیف به خاطرات اینستاگرام بسیار تمیز است.

ابتدا تصویر یا ویدیویی را که می خواهید به شهادت های اینستاگرام خود اضافه کنید ، بگیرید و در حالی که بخش خاطرات را باز می کنید ، بر روی نماد عکس برگردان که در گوشه سمت راست اوج قرار دارید کلیک کنید. با کلیک در آیکون عکس برگردان باز خواهد شد تا منوی آن شما ، قادر خواهید بود به دیدن برچسب، نظرسنجی، پرس و جو، مجاورت، علاوه بر ویژگی گیف است.

با کلیک بر روی ویژگی گیف ، دسترسی به کتابخانه ای پر از گیف ایجاد می شود که باید از طریق GIPHY انجام شود. نوار جستجو خواهد شد تا پاپ که در آن شما ، خواهید بود قادر به دیدن همه از گیف روند و نوع در یک گیف خاص بیشتر به شما ، دوباره جستجو به نسبت با فالوور اینستاگرم خود را.

شما میتوانید با خرید کامنت اینستاگرام سلام ادز برای پیج کاری خود روی مخاطبانتان تاثیر بسزایی داشته باشید و فروش خود را بالا ببرید.

گیف مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس آن را مطابق با نیاز خود بکشید و تغییر مکان دهید. شما حتی می توانید گیف خود را تغییر اندازه و یا پین آن را به یک نقش با استفاده از ضربه زدن و نگه آن اگر آن را ، بازدید کنندگان در ویدیو استفاده شده است.

که ، آن ها - آن را در واقعیت که ساده است!

چرا باید از آیفون برای آرم خود استفاده کنید

در کنار مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنید

تصاویر گیف با چندین تماس خصوصی و ارتباط عاطفی مورد نظر ارائه می شود که طرفداران اینستاگرام امروزه به دنبال آن هستند. از طریق گیف ، شما می توانید شخصیت آرم خود را صحبت کنید. این به شما کمک می کند چشم بازار هدف خود را فریب دهید و یک پایگاه بزرگتر از طرفداران واقعی اینستاگرام ایجاد کنید که می توانند در پسندیدن های اینستاگرام و سایر معیارهای تعامل بیشتر کمک کنند.

از نظر دیجیتالی قابل استفاده باشید

گیف ها به عنوان ویژگی مدرن و پرطرفدار برای استفاده در چندین رسانه افزایش یافته اند. استفاده از گیف به شما کمک می کند تا در بین المللی مجازی که همیشه در حال تغییر است ، قابل اجرا باشید و به بازار هدف خود نشان می دهید که تقریباً با پیشرفت های تبدیل شده مراقبت می کنید. آنها ، علاوه بر این به شما کمک نشان کمی از سرگرم کننده و طرفداران مشخصات عمومی خود را در عشق با نام تجاری خود را می گیرند. در پایان ، این به شما کمک می کند تا درآمد و رشد مشترک شرکت تجاری را افزایش دهید.

رشد نامزدی را مشاهده کنید

در حالی که فالوور اینستاگرم خود را حس می کند بیشتر مربوط به شما، آنها ، دوباره احتمالا به تعامل با نام تجاری خود را در نمایش مشخصات عمومی و خارج از آن. در پلت فرم، این را به اظهارات بیشتر ترجمه، نمایش مشخصات عمومی دوست و معیارهای دیگر با قصد موثر ترین توسط نمایش مشخصات عمومی تفسیر ، مجموعه S از قوانین بدون شک. چنین تعاملی احتمالاً برای رشد قابلیت کشف شما در سیستم عامل است.

طرفداران اینستاگرام خود را حفظ کنید

در حالی که شما خلاقانه درگیر طرفداران مشخصات عمومی خود را با استفاده از فایل های گیف، شما می ، خواهید بود قادر به حفظ آنها در پایان. متن مطالب سنگین چندان ، تی فهم خوبی با کمک انسان است. این ، نیز اضافی به راحتی فراموش شده است. گیف برای ترسیم و حفظ بازار هدف خود از عکسهای فوری متحرک استفاده می کند. شما از این طریق می توانید تأثیر بیشتری برای طرفداران واقعی اینستاگرام خود داشته باشید.

وقت و تلاش خود را صرف ساخت عکسهای ضربه محکم و ناگهانی کنید

با نمایش مشخصات عمومی ، گیف های بازدید کنندگان، شما از ورود به به انبوه فایل های گیف آماده ساخته شده است که شما می توانید به طور معنی داری به منظور افزایش رشد کسب و کار بدون نیاز به صرف مقدار زیادی از عامل زمان بر روی تصاویر خلاقانه استفاده کنید. ممکن است تلاش خود را برای عناصر مختلف روش تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام ذخیره کنید.

روز خوب می تواند به سیستم روایت داستان اضافه شود

خرید کامنت اینستاگرام فوری سلام ادز

فالوورهای اینستاگرام خود را با مطالبی که در این پلتفرم منتشر می کنید به یک ماجراجویی برسانید و با افزودن گیف های مناسب آن را مرحله به مرحله کنید. اعلان اینکه این یک گیف است که یک جشن را نشان می دهد ، یک پادشاهی احساسی است یا یک گیف پاسخی است ، از جمله آن در داستان های شما می تواند یک تغییر دهنده ورزش در آرم شما باشد.

چگونه می توانید از گیف برای تقویت رشد استفاده کنید

محصولات یا فعالیت ها را با خلاقیت تبلیغ کنید

استفاده از فایل های گیف همراه با داستان های خود را به شما اجازه گلم تا نام تجاری خود را ، از خدمات و محصولات. آنها ، دوباره جذاب بیشتر و احتمال به تصرف خود در چشم فالوور اینستاگرم خود را، بنابراین شما می توانید نشان دادن ماهیت خدمات و یا محصولات خود هستند.

چندین نتیجه ایجاد کنید

در صورتی که شما ، دوباره از استفاده از اثرات پرنعمت یکسان موجود در پلت فرم خستگی، شما ممکن است استفاده از فایل های گیف در داستان نمایش مشخصات عمومی خود را و کشف چند اثر. شما ، قادر خواهید بود برای تغییر اندازه انتخاب گیف و حتی برعکس آن را به آن تنظیم به داستان شما ، ارسال مجدد. این که آیا آن ، بازدید کنندگان اثر بارش برف سردی یا باران، شما می توانید انتخاب کنید که چه می خواهید و آپلود آن را در داستان خود را.

چشم مخاطبان خود را به سمت CTA ها معطوف کنید

بسیاری از انسان ها بدون توجه به محتوای آنها ، به سادگی در اینستاگرام استوری می کشند. شما نمی ، T می خواهید که به نظر می رسد برای لوگوی خود را. CTAs در هر پیام تبلیغاتی بسیار مهم است، اما آنها می توانند ساده درو نتایج مطلوب خود را هنگامی که مخاطبان هدف خود را ، با توجه به بازدید کنندگان است به فرهنگ و هنر است. گیف به شما کمک می کند تا با CTA چشم به بازار هدف خود هدایت کنید . آنها از آرامش داستان شما برجسته هستند و ممکن است با موفقیت چشم طرفداران اینستاگرام شما را بگیرند.

محتوای متنی را زنده کنید

اگر شما ، دوباره برنامه ریزی برای ارسال یک داستان است که : بازدید کنندگان سنگین متن، شما ، نیاز LL به ویژگی های یک گیف به آن به رونق تعامل آن است. افزودن سوسو زدن های کوچک ، ستاره ها یا مواد مختلف محتوای روشن برای متن شما می تواند به برجسته بودن آن کمک کرده و اطمینان حاصل کند که توجه طرفداران اینستاگرام خود را جلب می کنید. آنها ، خواهید بود به احتمال زیاد به مطالعه آنچه را که دارید به ذکر است این روش و ممکن است کاملا آن را به یاد داشته باشید در اولویت را به پیام خود را به سادگی گرفتن در یک استخر از محتوای متنی نابجا.

مخاطبان خود را نگران کنید

شما حتی ممکن است از گیف استخدام به بازار هدف خود را نگران و دریافت به حق ورود به مصرف کننده ایجاد مواد محتوا. ارسال روند گیف است که ، در همراهی با موضوع آرم یا تبلیغات پیام خود را شما نیاز به آوردن و طرفداران نمایش مشخصات عمومی خود را بپرسید به ثبت نام برای مد.

با گیف عکس العمل نشان دهید

از تصاویر گیف موجود در شهادت ها همچنین می توان برای انتشار واکنش های آرم استفاده کرد. چیزی و خوی شما ، در، شما می توانید فالوور اینستاگرم خود را بخشی از سفر خود را از طریق ارسال واکنش در کنار خاطرات خود را دوباره. این می تواند یک رقص، یک حزب و یا یک احساس، چیزی است که شما ، دوباره به دنبال، شما ممکن است اطمینان حاصل شود که GIPHY می توانید آن را دارند.

گیف ها را به داستان ها پین کنید

در صورتی که شما ، دوباره برنامه ریزی برای ارائه فیلم برای داستان های خود، شما می توانید یک شگفتی برای فالوور اینستاگرم خود را با کمک سنجاق کردن گیف بر روی ویدئو های خود را نگه دارید به طوری که آن را تنها در این دوره از بخشی از این ویدئو که شما به نظر می رسد ، ام تصمیم گرفت برای انجام این کار ، گیف را شیر آب و نگهداری کنید و آن را در بخشی از ویدیو که می خواهید سنجاق کنید. حتی می توانید اندازه آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

عکسهای ضربه محکم و ناگهانی خود را به یک درجه ببرید

حتی می توانید از گیف برای سلفی گرفتن و پیکسل های مختلف جذابیت بیشتری برای داستان های خود استفاده کنید. در حالی که این نباید ، تی شود استفاده می شود، آن را به شیوه ای بزرگ را به نمایش مشخصات عمومی طرفداران پشت صحنه و صفحه نمایش خود را خاموش جنبه دمدمی است. فالوور اینستاگرام شما اتصال غیر عمومی نمایش داده شده از طریق چنین محتوایی را تشخیص می دهند و احتمالاً در طولانی مدت با شما ارتباط برقرار می کنند.

نتیجه

گیف به شما امکان می دهد بازی را به استوری های اینستاگرام خود تغییر دهید. شما با خرید لایک خارجی اینستاگرام سلام ادز میتوانید از ریچ و ایمپرشن جهانی بهره مند شوید. آنها ، خواهید بود قادر به گرفتن چشم خود را نمایش مشخصات عمومی فالوور بارهای سریعتر و به کمک آنها به قلاب تا با آرم خود را در سرگرم کننده، شیوه ای طنز آمیز. با قرار دادن ایده آل تصاویر گیف در خاطرات تصویری یا ویدئویی که ارسال می کنید ، می توانید احساسی عالی ، ملت فکر را بیان کنید ، یا شاید به سادگی یک مخاطب طنز را برای داستان های خود بارگذاری کنید. عملکرد گیف را در شهادتهای اینستاگرام خود امتحان کنید و تفاوتی را که در تبلیغات و بازاریابی در این سیستم عامل ایجاد می کند ، مشاهده کنید.

چرایی جهان امروز بازدید : 471 يکشنبه 22 فروردين 1400 زمان : 11:55
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 5973
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی